חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לענייני משפחה בחיפה

תחומי העיסוק של עורך דין גירושין בחיפה המומחה בדיני משפחה

משרד עורכי הדין רועי גולדשטיין הינו משרד עורך דין לענייני משפחה בחיפה, המטפל בכל קשת התחומים הקשורים לדיני משפחה. בין היתר, אנו מטפלים בתיקי גירושין, אלימות במשפחה, הסכמי ממון, אפוטרופסות, אבהות וממזרות, אמנת האג ועוד. תחום נוסף בדיני המשפחה בו אנו מטפלים הוא כל הקשור לצוואות וירושות, לרבות עריכת צוואה באמצעות עורך דין צוואות בחיפה שיסייע לכם בנושאים כגון ניהול עיזבון, בקשות למתן צו קיום צוואה וירושה, וייצוג בהתנגדויות לקיום צווים אלו.

לאור הניסיון שלנו כמשרד עורכי דין לדיני משפחה בחיפה, ביכולתנו לספק לכל לקוח מענה מקיף ושלם לצרכיו, באופן רגיש ומסור, ועם פתרונות יצירתיים השומרים על האינטרסים שלו ועל המרקם המשפחתי ככל האפשר. משרדנו דוגל בשקיפות מלאה ובליווי קרוב של הלקוחות לכל אורך ההליכים, בבית המשפט ואף מחוצה לו, תוך שיתוף מתמיד שלהם בהתקדמות ההליך, הסברים וייעוץ לגבי זכויותיהם. אנו עומדים לרשות הלקוח בכל בקשה, בעיה או שאלה בזמינות גבוהה ביותר, ומעמידים לרשותו את ניסיוננו המקצועי הרב ובדגש על מקצועיות ומצוינות ללא פשרות.

 

 

מספר דוגמאות לתחומי העיסוק של משרדנו

עורך דין לענייני משפחה בחיפה מטעם משרדנו עוסק בקשת רחבה של תחומים. לפניכם מספר דוגמאות:

    • גירושין – הליכי הגירושין נועדו לסיים בצורה תקינה, מוגדרת ומאורגנת את קשר הנישואין, על מנת לאפשר את המשך ההתנהלות בעתיד ואת פתיחת הדף החדש להורים ולילדיהם. בהליכים אלו נידונים נושאים כבדי משקל ובראשם ההחלטה על המשמורת (יחידנית או משותפת), הסדרי הראייה של ההורה שאינו המשמורן, דמי המזונות לילדים ו/או לאישה, וחלוקת הרכוש. את ההליכים ניתן לקיים מול בית משפט לענייני משפחה, או בית הדין הרבני באמצעות עורך דין גירושין בחיפה, בסמיכות למקום מגוריכם.

      במידה שהדבר אפשרי – ניתן לקיים את מרבית הדיונים מחוץ לכותלי הערכאות ולהגיע להסכמות משותפות באמצעות עורך דין דיני משפחה בחיפה, אשר יעוגנו בהסכם גירושין. לתושבי חיפה והסביבה אנו ממליצים על שירותיו של עורך דין דיני משפחה בחיפה, הבקיא בתחום שיסייע לכם בהליך הגירושין בצורה מקצועית וגם יהיה קרוב אליכם ונגיש פיזית למקום מגוריכם. עורך דין לענייני משפחה בחיפה  עם המלצות ממשרדנו ילווה אתכם לכל אורך הדרך, החל בייעוץ לגבי בחירת הערכאה העדיפה עבורכם, דרך בניית האסטרטגיה המיטבית להצלחה בהליך, סיוע בעריכת הסכם גירושין, וייצוג בדיונים המשפטיים.

    • הסכמי ממון – הסכם ממון הוא מסמך שנועד להסדיר את עתידם הכלכלי של בני זוג במקרה של פרידה. מסמך משפטי זה נערך בעיקר כאשר אחד מבני הזוג מגיע ממשפחה אמידה בהרבה לעומת בן הזוג השני. מצד אחד, הוא מאפשר לבן הזוג המגיע ממשפחה פחות אמידה להיות רגוע ובטוח לגבי זכויותיו הכלכליות, גם בעת פרידה, ומצד שני הוא מרגיע את בן הזוג מהמשפחה האמידה לגבי עתיד נכסיו. למרות ההסתייגות הראשונית של זוגות רבים מהסכמי ממון, השימוש בהם הינו תדיר ויעיל, מפני שהם מאפשרים להתנהל על מי מנוחות ולנהל קשר בטוח ופורה, ללא דאגות הקשורות בעניינים כלכליים בעת פרידה. בנוסף, להסכם הזה ניתן להכניס היבטים נוספים הקשורים למשל לחינוך הילדים בעת פרידה, למזונות, למקום המגורים וכדומה באמצעות עורך דין גירושין בחיפה שהוא גם עורך דין לענייני משפחה בחיפה.
  • אלימות במשפחה – אלימות במשפחה היא תחום מורכב ורגיש מאין כמותו, המתכתב עם העולם הפלילי – שגם בו מתמחה משרדנו. מבחינת דיני המשפחה, לא פעם מגיעים הדיונים לפתחו של בית משפט לענייני משפחה, הצריך להכריע למשל בסוגיות של צווי הגנה והרחקה מסוגים שונים, בקביעת הסדרים לראיית הילדים, בתלונות שווא שמגיש אחד מבני הזוג וכדומה. משרדנו מלווה הן נפגעים והן נאשמים במקרים של אלימות במשפחה, ומספק ייעוץ וייצוג מול הערכאות השונות.

 

משרד עו"ד גולדשטיין

עורך דין לענייני משפחה בחיפה

פנו אלינו לייעוץ אישי 

איך בוחרים עורך דין לענייני משפחה

 

דיני המשפחה הוא תחום משפטי רחב ידיים המטפל במגוון של נושאים, בראשם ייצוג בהליכי גירושין, עריכת הסכמי ממון וכן צוואות וירושות. כדי לקבל את התוצאה המשפטית הטובה ביותר, עורך הדין חייב להיות בראש ובראשונה בעל מומחיות משפטית בענייני משפחה ובעל ניסיון מקצועי רב. כמו כן, עליו להתנהל ברגישות המתאימה מול לקוחותיו, שהרי עוסק הוא בעניינים אישיים ורגישים בעלי חשיבות רבה.

עו"ד לענייני משפחה – תחומי העיסוק

ניתן להצביע על שלושה נושאים מרכזיים בהם עוסק עו"ד המתמחה בדיני משפחה.

הראשון הוא הליך הגירושין, במסגרתו מטפל עורך הדין בכל הסוגיות שיש להסדיר בין בני הזוג בשל פרידתם. מדובר בחלוקת הרכוש, בזמני השהות עם הילדים ותשלום דמי המזונות. הליכי גירושין יכולים להתנהל במסגרת של גישור במטרה לערוך הסכם גירושין או בערכאות המשפטיות, הן בבית המשפט לענייני המשפחה והן בבית הדין הרבני.

הנושא השני בו מטפל עו"ד לענייני משפחה הוא עריכת הסכם ממון בין בני זוג אותו עורכים זוגות לפני או אחרי הנישואין וכן ידועים בציבור. הסכם זה מסדיר את הפן הכלכלי של הקשר הזוגי וקובע את חלוקת הנכסים בין הצדדים לעתיד, במקרה של פרידה.

הנושא השלישי הוא צוואות וירושות הכולל עריכת צוואה, טיפול בבקשה לצו קיום צוואה או לצו ירושה, ייצוג בהתנגדות לצוואה, סכסוכי ירושה ועוד.

איך בוחרים עורך דין לענייני משפחה?

בכל עניין משפטי מכל סוג שהוא חשוב מאוד לבחור עורך דין מנוסה ומקצועי אשר יעניק ללקוח ייצוג משפטי איכותי וישאף לקבלת התוצאה הטובה ביותר. הדברים מקבלים משנה תוקף כאשר עסקינן בדיני נפשות, אז מדובר לא רק באינטרסים כלכליים שיש להגן עליהם, אלא גם בעניינים בעלי חשיבות אישית ורגשית גדולה. משכך, לבחירת עורך הדין יש משמעות אדירה ועליה להתבסס על הפרמטרים המתאימים, כפי שנציגם להלן: מומחיות משפטית בדיני משפחה, ניסיון מקצועי עשיר והתאמה אישית בין עורך הדין ללקוח.

מומחיות משפטית

עריכת דין הוא מקצוע המורכב מענפי משפט שונים מאוד. משכך, יכולתו של עורך דין להעניק ייעוץ וייצוג משפטי איכותי תלויה קודם כל בשאלה האם הוא מתמחה בענף הרלוונטי. קל וחומר, כאשר מדובר על דיני משפחה שהוא תחום ייחודי מבחינת סדרי הדין שלו וסוג ההליכים בהם הוא מטפל. יש לוודא אפוא כי עורך הדין הנו מומחה לדיני משפחה ובפרט, מעניק את השירות המשפטי לו זקוק הלקוח, יהיה זה הליך גירושין או עריכת צוואה. בקיאות משפטית היא הצעד הראשון להבטיח כי עורך הדין יבין במדויק את צרכיו של הלקוח ויפעל להשגת מטרותיו.

 ניסיון מקצועי רב

כאשר מתלבטים בשאלה איך בוחרים עורך דין לענייני משפחה יש לקחת בחשבון גם את הרקורד המקצועי של עורך הדין אליו אתם פונים. במקרים רבים, כדי להגיע לתוצאה המשפטית הטובה ביותר יש צורך לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות יצירתי על מנת להתמודד עם אתגרים בהליך המשפטי. על מנת שיוכל לעשות זאת, עורך הדין חייב להיות מנוסה מאוד ומי שטיפל בסוגים שונים של תיקים, קלים כמורכבים ונתקל בסיטואציות ומצבים שונים בעבודתו. לכן, אין די בכך כי עורך הדין מתמחה בענייני משפחה אלא חשוב כי יהיו מאחוריו שנות ניסיון רבות ורקורד מקצועי מרשים ומגוון.

התאמה אישית

אין ספק כי בעת בחירת עורך דין לענייני משפחה חייב להיות תיאום ציפיות מקצועי באשר לאופן הטיפול המשפטי. בד בבד, חשובה לא פחות הכימיה בין הצדדים והתאמה אישיותית, אשר יאפשרו שיתוף פעולה מיטבי. יש לזכור כי במסגרת הייצוג המשפטי, הלקוח צריך לחלוק עם עורך הדין לא מעט פרטים אישיים מחייו ולכן עליו להרגיש כי הוא יכול לדבר עמו באופן חופשי. כך, יהיה בידי עורך הדין כל המידע הנדרש לו כדי לייצג את הלקוח בצורה הטובה ביותר.

שכר טרחה הוגן

כל לקוח הפונה לשכור את שירותיו של עו"ד צריך להיערך לעלויות הכרוכות בכך. אלו משתנות בהתאם לסוג הטיפול המשפטי, שהרי אין עלותו של טיפול בתיק גירושין כעלות עריכת צוואה או הסכם ממון. כמו כן, עלות שכר הטרחה היא גם פונקציה של הניסיון המקצועי של עורך הדין והצלחותיו במקרים דומים למקרים שלכם.

עורך דין מומחה לענייני משפחה – באילו מקרים תזדקקו לו?

אם אתם עומדים בפני גירושין, זקוקים לניסוח של הסכם משפטי בין בני משפחה, לרבות בני זוג פרודים או גרושים, כמו גם ניצבים בפני ניסוח צוואה, ירושה או כל הסכם אחר שנערך בין בני משפחה – תזדקקו לליווי משפטי מקצועי ואיכותי של עורך דין מומלץ לענייני משפחה. עורך דין דיני משפחה העוסק במגוון רחב של תחומים, אשר סביר להניח שכל אדם יזדקק להם בבוא העת.

תחומי ההתמחות של עורך דין לדיני משפחה

  • גירושין – הליך גירושין לרוב מלווה בחששות כבדים. מעבר להיבט הרגשי המאוד לא פשוט, הוא טומן בחובו גם התנהלות משפטית מורכבת מול מוסדות רשמיים של המדינה, כמו גם חלוקת הממון וסיכום הסדרי הראייה וכלכלת הילדים. גם אם הליך הגירושין שלכם נראה פשוט, וכמובן אם הוא כרוך בקשיים ובמלחמות בלתי פוסקות, חשוב מאוד שתעזרו בתהליך בעורך דין מומחה בדיני משפחה בעל ניסיון מקצועי רב.
  • מזונות ומשמורת ילדים – עורך דין העוסק בדיני משפחה מתמחה גם בניסוח הסכמי מזונות ומשמורת ילדים. זהו תחום סבוך מבחינה משפטית, והתהליך כולל גם היבט רגשי מורכב וקשה. על כן חשוב מאוד להיעזר כמה שיותר מוקדם בתהליך בעורך דין דיני משפחה, המכיר את התחום על בוריו ומומחה בו.
  • הסכמים בין בני משפחה – עורך דין לענייני משפחה מתמחה גם בליווי, ייעוץ משפטי וניסוח של הסכמים הקשורים לבני המשפחה ובתוך המשפחה. ביניהם, למשל, הסכמי קדם נישואין והסכמי ממון בין בני זוג, הסכם גירושין, צוואות וירושות, הסכמי אפוטרופסות ועוד. עבור כל אלו תזדקקו לעורך דין שמתמחה בתחום.
  • סוגיות נוספות – עו"ד לדיני משפחה עוסק בכל סוגיה נוספת שעולה בהיבט המשפחתי. ביניהן, למשל, ליווי משפטי ומיצוי הזכויות של בני זוג הנישאים בנישואים אזרחיים ו/או ידועים בציבור, סוגיות הנוגעות לאפוטרופסות במסגרת הורות משותפת או בתהליך אימוץ, פונדקאות ועוד.

 

משרד עו"ד רועי גולדשטיין – עורך דין לענייני משפחה הכי טוב בארץ 

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי של עורך דין משפחה בחיפה? צריכים עורך דין גירושין מנוסה? משרד עו"ד רועי גולדשטיין, עורך דין לענייני משפחה בצפון המוביל בייעוץ וייצוג משפטי בקשת רחבה של תחומים משפטיים, נמצא אתכם היכן שתצטרכו. המשרד מתמקד במספר תחומי ליבה –דיני משפחה עם ליווי צמוד של עורך דין מומחה לענייני משפחה, וכן בנושאים נוספים כמו ירושה, צוואות, מקרקעין ונדל"ן.

משרד עורך דין לענייני משפחה בחיפה עוסק בנושאים כגון: תיקי גירושין, משמורת ילדים, אלימות במשפחה, ניסוח הסכמים בין שני בני זוג, לרבות הסכמי ממון, צוואות, ירושות וכל סוגיה נוספת בדיני משפחה. המשרד מציע פתרונות משפטיים יצירתיים ללקוחותיו, על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם, מתוך התפיסה כי הלקוח תמיד נמצא במרכז.

צריכים עורך דין דיני משפחה בחיפה? משרד עו"ד המתמחה דיני משפחה? יש לנו עבורכם פתרון– לפרטים נוספים ולקביעת פגישה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין רועי גולדשטיין – עורך דין משפחה בחיפה בטלפון 04-6440444 או ליצור קשר וצוות המשרד יחזור אליכם בהקדם.

יובהר, כי אין במידע כאמור לעיל, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי.