חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עורך דין לענייני נדל"ן

עורך דין לענייני נדלן – באילו מקרים תזדקקו לו?

אם אתם עומדים בפני עסקת נדל"ן או מקרקעין, ככל הנראה שתזדקקו לליווי וייעוץ משפטי על ידי עורך דין לענייני נדלן. רכישת נכס, אשר כוללת השקעה כספית בלתי מבוטלת, כרוכה בליווי משפטי של העסקה – ברישומים בפני השלטונות, בייעוץ משפטי על מיסוי, כמו גם בליווי וייעוץ על אודות ליקויים או פגמים בנכס. לכל המקרים הללו כדאי לפנות לעורך דין מתמחה ובעל ניסיון בענייני נדל"ן.

ליווי משפטי בעת רכישת נכס

ליווי של עורך דין בעת רכישת נכס או ליווי קניית דירה מאגד בתוכו מספר פרמטרים חשובים:

  • בדיקת רישום הנכס – עורך הדין יוודא כי כל הפרטים על הנכס הם נכונים: הפרטים שניתנו על אודות היזם ועל הקבלן, על גודל הדירה ועל כך שהפרטים שנמסרו תואמים את נסח הטאבו במרשם המקרקעין. כל זאת על מנת שלא יתגלו פרטים לא צפויים בהמשך, אשר עלולים להוות בעיה חמורה הנוגעת לזכויותיכם בנכס.
  • ליווי משפטי בחוזה מכר – ניסוח חוזה של מכירת דירה, בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן ובין אם מיד שנייה, זו עסקה גדולה וסבוכה, ואולי המשמעותית ביותר שתעשו במהלך חייכם. עורך דין שמתמחה בתחומי נדל"ן יידע להעניק לכם ליווי משפטי מלא בכל מה שקשור לחוזה המכר על נספחיו והזכויות שמגיעות לכם בו, כמו גם ייעוץ וניהול משא ומתן עם המוכר בהקשר למשמעויות המשפטיות הנובעות מסעיפי ההסכם השונים.
  • מיסוי מקרקעין – עורך דין בתחום הנדל"ן בישראל יעניק לכם ליווי וייעוץ משפטי גם בנוגע למיסוי מקרקעין, כגון מס רכישה או מס שבח, וכן יידע להעריך נכון את העסקה על מנת לצמצם או להדוף לחלוטין את החבות במס.

ליווי משפטי בגין ליקויי בנייה

עורך דין בתחום הנדל"ן ילווה אתכם גם במקרה שבו גיליתם ליקויי בנייה בנכס שרכשתם. עורך הדין ילווה אתכם בתביעות כנגד הקבלן (או היזם) וידע להעריך את הנזקים והפיצויים שמגיעים לכם. אם יש לכם נזקים בנכס והתגלו פערים בין מה שהובטח לכם בחוזה המכר לבין מה שקיבלתם, ככל הנראה מגיע לכם פיצוי ראוי על כך. על כן מומלץ להתייעץ עם עורך דין בכל מקרה של ליקויים ופגמים בנכס שרכשתם במיטב כספכם.

משרד עו"ד רועי גולדשטיין – עורך דין לענייני נדל"ן 

זקוקים לייעוץ או ייצוג משפטי של עורך דין לענייני נדלן? משרד עו"ד גולדשטיין, המוביל בייעוץ וייצוג משפטי בקשת רחבה של תחומים משפטיים, איתכם היכן שתצטרכו. המשרד מתמקד במספר תחומי ליבה – דיני משפחה, ירושה וצוואות, מקרקעין ונדל"ן. המשרד מתמחה בהיבטים השונים של תחום הנדל"ן בישראל, לרבות עסקאות לסוגיהן, הרישומים הרלוונטיים בפני השלטונות, מיסוי מקרקעין ותביעות בגין ליקויי בנייה. המשרד מציע פתרונות משפטיים יצירתיים ללקוחותיו, על מנת למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורם, מתוך התפיסה שהלקוח נמצא תמיד במרכז.

פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ וליווי משפטי, תוך שקיפות, מצוינות והתאמה אישית לנסיבות המקרה – באמצעות "צור קשר" באתר, בטלפון: 04-6440444, או בדוא"ל: office@goldstein.org.il.