חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רועי גולדשטיין, עו"ד

עו"ד רועי גולדשטיין מחזיק בתואר מאסטר (LL.M) במשפטים מאונ' בר אילן, מתמחה בתחום הליטיגציה ויישוב הסכסוכים, ועוסק בייעוץ וייצוג משפטי בתחומי משפט אזרחי מסחרי, מעמד אישי ועוד.
לצד ייצוג משפטי שמעניק עו"ד גולדשטיין ללקוחותיו, הוא מתמנה לעיתים על ידי שופטי הערכאות השונים לשמש כעו"ד וכבעל תפקיד בתחום המסחרי, העזבונות, והמשפחה בפרט.  

לאחר שנים של עבודה במשרדו של עו"ד טומי נדשי, מבכירי הפרקליטים בישראל, מייצג עו"ד גולדשטיין שורה ארוכה של חברות, אנשי עסקים ואנשי משטרה. לצד אלה, עו"ד גולדשטיין מייצג רואי חשבון בכירים, עורכי דין וכן לקוחות פרטיים.
רועי מיישם שיטת עבודה משפטית מצליחה המבוססת על התנהלות פרואקטיבית, יושרה, מסירות, התמדה ומקצוענות.

רועי בעל מומחיות בתחומי משפט שונים, מלווה ומייצג את לקוחותיו בכל הערכאות והטריבונלים השיפוטיים, החל משלב הייעוץ הראשוני, עובר בשלב פיתוח וגיבוש אסטרטגיה המתאימה ביותר ועד סיום ההליך, תוך הצבת האינטרסים של הלקוח בראש סדר העדיפויות.

לרועי יכולת למצוא את הפתרון המתאים ביותר למצוקת הלקוח והוא מעניק שירות מקיף ואישי ומאמין בהצבתם של יעדים ריאליים בכל הנוגע לתוצאה הסופית של ההליך המשפטי וכן בניהולה של מערכה משפטית טוטאלית ומקצועית מחד, ומאידך יעילה וזריזה, המאפשרת ללקוח לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורו, בתקופת הזמן הקצרה ביותר.

עו"ד רועי גולדשטיין