חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דיני משפחה וירושה

בחירה חכמה של עורך דין לדיני משפחה וירושה

דיני משפחה וירושה הינם עולם רחב היקף המונה שורה ארוכה של תחומים ותתי תחומים. סידור ענייני המשפחה בשגרה הכולל עריכת צוואות ואישורן, ניהול הליך הירושה וחתימת הסכמי ממון. במקרי משבר נדרש ייעוץ משפטי לניסוח הסכמי הגירושין וליווי הליכי הגירושין בבית משפט לענייני משפחה או הבית הדין הרבני, ועד מקרי קצה של בעיות אלימות במשפחה הנושאות גם אופי פלילי.

לבחירה נכונה וחכמה של עורך דין משפחה בחיפה יכולה להיות השפעה מכרעת על האופן שבו יתנהלו ההליכים ועל תוצאותיהם, ולכן ראוי לבצע אותה באופן שקול ותוך בחינה של מספר היבטים.

 

מה כדאי לבדוק?

בתחום דיני משפחה, עורכי דין מובילים וטובים יעמדו במספר קריטריונים בסיסיים:

  • ניסיון – יש לבדוק את ניסיונו של עורך הדין בעולם דיני המשפחה בכלל ובתחום הרלוונטי עבורכם בפרט. אין זה אמר שעורכי דין מתחילים לא יכולים לספק שירות טוב, אך כמו בכל תחום מקצועי ככל שיש יותר ותק כך הדבר מעיד על ידע שנצבר, על הכרת המערכת, על יכולת לגבש אסטרטגיה נכונה, על היכרות עם פתרונות יצירתיים וכדומה. את ניסיונו של עורך הדין תוכלו לבחון דרך אתר האינטרנט שלו, על ידי בדיקה של פרסומים אודותיו במקורות אחרים ברשת, וכמובן גם בשיחה ובפגישה פרונטלית עמו. תארו בפניו את המקרה ונסו להתרשם ממידת המקצועיות המשתקפת מתשובותיו, מהיכרותו עם ההליכים הנדרשים ומפתרונות שביכולתו להציע.
  • גישה אנושית – עולם דיני המשפחה והירושות מערב כמעט תמיד רגשות מורכבים ומהלכים העלולים לפגום בקשרים שנטוו לאורך שנים. על עורך הדין המתמחה בתחום להיות ער לסוגיות אלו ולעשות ככל יכולתו על מנת להקטין או למנוע לחלוטין את הפגיעה, תוך שמירה על האינטרסים שלכם. כמו כן, עליו לשמש עוגן אנושי יציב במהלך תקופה סוערת בחייכם, בוודאי אם מדובר במקרה של גירושין, של אלימות במשפחה וקשיים נוספים. לכן, נצלו את הפגישה הראשונה עם עורך הדין על מנת להתרשם ממקצועיותו ומאופיו.  האם הוא סבלני ומקשיב למה שיש לכם להגיד? האם הוא מסביר באופן ברור ובמתינות על ההליכים? האם הוא נוסך בכם ביטחון גם מבלי להבטיח הרים וגבעות ללא כיסוי? האם מדובר באדם שתרגישו בנוח לפרוש בפניו היבטים אישיים מחייכם?
  • זמינות – חשוב לוודא שעורך הדין יהיה זמין עבורכם באופן מהיר ונגיש. לא פעם עולות שאלות, התלבטויות וגם חששות ודאגות שרוצים להפיג ושהכתובת עבורם היא עורך הדין. לכן, אל תתביישו לשאול את עורך הדין עד כמה יהיה זמין לענות לפניותיכם, והאם הפנייה אליו תהיה ישירה בטלפון או שצריך לעבור דרך מזכירות ומתווכים אחרים. בתוך כך, חשוב לוודא מולו מי יטפל בתיק שלכם הלכה למעשה. עמדו על כך שעורך הדין עצמו יהיה זה שיטפל בתיק, ולא מתמחה או עורך דין זוטר בתחילת דרכו, כאשר עורך הדין הבכיר רק מפקח בשלט רחוק על ההתנהלות.

לקביעת פגישת היכרות עם עורך דין צוואות וירושות מטעמנו או עורך דין ירושה המיומן ובקיא בדיני הצוואות, הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין רועי גולדשטיין בטלפון 04-6440444.

יובהר, כי אין במידע כאמור לעיל, כדי לשמש או להיחשב כייעוץ משפטי ו/או המלצה משפטית ו/או חוות דעת משפטית ו/או תחליף לייעוץ משפטי.